?

Log in

No account? Create an account
 
 
11 September 2008 @ 06:13 pm
More Margin Art  
Yeah, this is all I got.

That's a strawberry.  By L's head.  A heart-shaped strawberry.  To be like, "L is <3/strawberry."

It's terribly clever.  So terribly clever that I had to explain it and ruin it completely. 8D

I love Light in the knit sweaters.  Not gonna lie.  And the button-down shirts.  And pretty much everything the boy wears.

The words below the scintillating renditions will soon be added to the eighth chapter of "The End Is Near," which is coming along pretty well, weirdly enough.  It's 13,000 words already without the stuff I wrote in class today while respecting my professors' time, expertise, and dedication.

In typical Tierfal fashion, I haven't even gotten to the plot yet, such as it is. XD

I'm going to go do my French homework like a good girl now.

And then I'm going to write a crapload of fanfiction instead of working on the homework for the weekend.

Damn straight.
 
 
 
Feeling: okayokay
 
 
 
Marmmarmaladefever on September 12th, 2008 02:11 am (UTC)
It's too early in the weekend to do homework yet, anyway.

I <3 your strawberry.
Vitamin Ctierfal on September 12th, 2008 05:24 am (UTC)
True, true.

Yay! 8D
(Deleted comment)
Vitamin Ctierfal on September 12th, 2008 05:26 am (UTC)
Hooray to both! 8D

He's so... pretty... :P

Though he hasn't managed to get onto my desktop yet. ;)
(Deleted comment)
Vitamin Ctierfal on September 12th, 2008 10:58 pm (UTC)
He is! Which is very frustrating, as it sometimes makes it slightly more difficult to hate his evil, Kira-y guts! >(

I like that one, too. 8D And yeah, I'm obsessive about my icons. :P

Hahaha, makes sense to me! x)