?

Log in

No account? Create an account
 
 
20 December 2008 @ 05:58 pm
HAI, SPORTS FANS  
Oh, God, the discussions we have sitting oneltea's bed and eating chocolate.

Her mommy liked the Christmas gifts I got her, heeee. XD

Srsly that woman feeds me and pays for me to do things all. the. time; it was like very necessary that I find a few nice, thoughtful little things for her. o__o

So... yes.

Just a little bit of math for you.

Check out what she got for meeeeeeeee. *______*


Not that... that's... true... or anything. >_>

And yes, it IS full of candyyyyyy. x3

ALSO CHECK THIS SHIT OUT OH MY GOD I LAUGHED SO HARD. XD

It was hard to get the camera to focus, but...


FLIPPING SKETCHY BLACK "FREE ROBOTS" VAN, GUYS. Mello was right; they really ARE out there. XD

**EDIT** Also I lol'd yesterday. More of me and my brother being straaaaaange.

(NBC is playing a bit about Prop 8, concluding with a clip of two men exchanging rings; the clip cuts off just as they lean inward.)
Tierfal: Damn! They cut before the kiss! So much for my fanservice!
Brother: (in a faint British accent) You don't deserve any fanservice.
Tierfal: (likewise) I guess not!

And then we laughed like idiots for a little while. 8D

**EDIT NUMERO DOS** I'm very slow today. eltea also translated Anything at All into French for me!! ^^ Is so pretty. :3 And French. And yeah, once I get back to school, since I was un peu plus stupide que d'habitude and left my French journal on my desk, I'll start up a Matt/Mello in French thing, I think. XD 'Cause why not? XD

That's all that really happened in the, you know, six and a half hours I've had of my day, but I thought I'd share my joy. XD

Also, now you know what my living room carpet looks like. O_o

 
 
Feeling: lovedloved
 
 
 
Charlottekoneko_zero on December 21st, 2008 02:35 am (UTC)
SKETCHY BLACK VAN!!! XD Oh, that's just badass. I may be forced to get my own, just so I can share in the utter WIN.

Actually, I now really want a sketchy black van for eveyday use... (Shame I can't drive yet...)

Your friend's mother sounds awesome. =] And your brother made me laugh in your snippet of convo there...

Must you rub it in that you've been able to sleep most of the day away? *sulk*

Your carpet actually looks like the one in my old room back at my parents'. HAS YOU STOLEN MINE CARPET?! I will be most upset if I get home and you've left me with cold (and, let's face it, slightly grotty) floorboards. Should I get a splinter, I shall tell Santa on thee, yes I shall.
Vitamin Ctierfal on December 21st, 2008 06:02 am (UTC)
lol, I was so happy. XD

I can't drive either... been of age for a very long time; just never learned...! XD

eltea's mom likes me too much for her own good, lol. XD I always eat all their chips...!

Err, sorry... I hadn't meant to sleep that late, honest! XD

I doubt we've stolen your carpet; we've had this one for a couple years now -- you probably would have noticed! XD
richelle2972richelle2972 on December 21st, 2008 02:46 am (UTC)
Hahahahahaha that sketchy black van is sooooo awesome! : ) I love that jar too.
Vitamin Ctierfal on December 21st, 2008 06:11 am (UTC)
I am so spoiled, lol. XD
(Deleted comment)
Vitamin Ctierfal on December 21st, 2008 06:05 am (UTC)
Hee! XD Mello has been vindicated...!

She was telling me you'd been talking about it, lol! 8D
chococoffeekisschococoffeekiss on December 21st, 2008 05:41 am (UTC)
I want that van.
I would drive it everywhere.
I think I'm going to buy a black van, just so I can do that.
Vitamin Ctierfal on December 21st, 2008 06:15 am (UTC)
lol, my brother had a picture saved of this really rusted black van, in a dark driveway overhung with trees, with "FREE CANDY" written on the side. Not ominous at all. XD
CHAMYL!: Glitterchamyl on December 21st, 2008 10:03 am (UTC)
Why I don't get the van thing? ç__ç
Everybody laughs and I don't get it =_=

But I do like the full-of-candy-bowl!! You could put it outside your door and charge a chocolate bar to everyone who comes in! :D?

You can actually write a whole fic in French? Ce n'est pas possible! WOW! O.o
Vitamin C: L and Misatierfal on December 21st, 2008 08:05 pm (UTC)
Oh, my dear! First, err, it's sort of an American joke that predatory types like sitting around in sketchy black vans in dark places, offering free things to susceptible children. Which I capitalized on in The End Is Near, such that in the first chapter Mello told Matt Near had probably gotten kidnapped by people in a sketchy black van offering him free robots, which ended up becoming a bit of a running joke. XD

So now you can laugh, too!! x3

lol, I should!! :D That or I'll just always fill it and keep it on my desk and very quickly get fat, hee. XD

The ones I wrote were very short and not very good. My French teacher went at them with his red pen, hee. XD
CHAMYL!: Whoa Tieriachamyl on December 21st, 2008 08:16 pm (UTC)
Yes! I remember that in The End Is Near! And I also remember I didn't remember to ask what that means! (Unfortunately, there are quite some things I don't get- without a dictionary, and sometimes I have to re-read things twice, because your fics are more "literate" than the common fics that I read on ff.net- and that is a compliment in case you're wondering :)

*laughs at joke*
Vitamin C: Matsudatierfal on December 21st, 2008 08:48 pm (UTC)
lol, it's a very silly American thing, which you could hardly be expected to know...! XD (And aww, thank you, hee! x3)